• Zwroty i reklamacje

Zgodnie z Prawem Ochrony Konsumenta masz prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru do 14 dni od jego otrzymania. Odstąpieniu od umowy nie podlegają produkty wykonane na zamówienie.

Zwroty i reklamacje należy kierować na adres:

Malwa Serwis Sp.Jawna

ul. Strażacka 62

43-382 Bielsko-Biała

Możliwy jest także zwrot do paczkomatu Inpost lub automatu Orlen. W przypadku wyboru takiego sposobu zwrotu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Więcej informacji znajdą Państwo w regulaminie dostępnym na naszej stronie.

 

W przypadku zakupu produktów łatwo tłukących się prosimy o zastosowanie się do poniższych zaleceń.

JEŚLI WYBRAŁEŚ PRZESYŁKĘ KURIEREM GLS lub INPOST:
1. Otwórz przesyłkę przy kurierze.
2. Jeśli stwierdzisz uszkodzenie towaru, kurier zobowiązany spisać protokół szkody lub wykonać do nas ZWROT paczki na nasz koszt.
3. W przypadku braku możliwości otwarcia paczki przy kurierze reklamacja zostanie przyjęta na podstawie zdjęć, które należy niezwłocznie przesłać drogą mailową.