-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
-
-
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
-
Zwroty i reklamacje
Zgodnie z Prawem Ochrony Konsumenta masz prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru do 14 dni od jego otrzymania. Odstąpieniu od umowy nie podlegają produkty wykonane na zamówienie.
Zwroty i reklamacje należy kierować na adres:
Malwa Serwis Sp.Jawna
ul. Strażacka 62
43-382 Bielsko-Biała
Możliwy jest także zwrot do paczkomatu Inpost lub automatu Orlen. W przypadku wyboru takiego sposobu zwrotu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Więcej informacji znajdą Państwo w regulaminie dostępnym na naszej stronie.
W przypadku zakupu produktów łatwo tłukących się prosimy o zastosowanie się do poniższych zaleceń.
JEŚLI WYBRAŁEŚ PRZESYŁKĘ KURIEREM GLS lub INPOST:
1. Otwórz przesyłkę przy kurierze.
2. Jeśli stwierdzisz uszkodzenie towaru, kurier zobowiązany spisać protokół szkody lub wykonać do nas ZWROT paczki na nasz koszt.
3. W przypadku braku możliwości otwarcia paczki przy kurierze reklamacja zostanie przyjęta na podstawie zdjęć, które należy niezwłocznie przesłać drogą mailową.